Het nieuwe sportseizoen en het Jeugdsportfonds

Dinsdag 27 augustus 2024

Het nieuwe sportseizoen is inmiddels weer begonnen. De voetbalvelden zijn weer druk bezet, de hockeyvelden staan vol met kinderen en ook de sporthallen zijn weer goed gevuld met sportende kinderen.

Het nieuwe seizoen betekent ook dat er weer contributie moet worden betaald. Het JeugdSportFonds (JSF) helpt gezinnen/ouders die een laag inkomen hebben (maximaal €1893,- (netto) voor alleenstaande ouder en €2110,- (netto) voor een gezin met twee ouders). Het JSF vergoedt per kind een bedrag van €225,- voor voetbal en €280,- voor overige sporten. Hiervan kan het kind een jaar lang sporten en is er de mogelijkheid om (verplichte) sportkleren bij de club aan te schaffen.

Wilt u gebruik maken van het JSF? Stuur dan een mail naar wouter.brouwer@rvko.nl of geef bij de groepsleerkracht van uw kind aan dat u gebruik wilt maken van het JSF. Dan zal meester Wouter contact met u opnemen.